Zájem o letenky roste. Tahounem jsou české firmy.
Společnost ASIANA, která provozuje cestovní portál Letuška.cz, zaznamenává v podzimních měsících mírný růst prodeje letenek. „Od začátku října dochází k oživení poptávky po letenkách, a to zejména v korporátní sféře. Řadu neodkladných aktivit nelze přenést do výhradně digitálního prostoru a zájem o cestování letadly tak stoupá,“ říká Josef Trejbal, ředitel letenkového portálu Letuška.cz.
Podniky poptávají letecká spojení, protože potřebují vyslat svoje pracovníky na montáže
nebo do zahraničních poboček. „Nejžádanějšími destinacemi pro pracovní cesty jsou nyní
Kyjev, Stockholm, Paříž, Moskva a Dakar,“ říká Trejbal.
Za zájmem o letecké cesty stojí také výhodná letecká spojení do exotických destinací, kam Češi rádi na podzim cestují, jako jsou Dubaj, Maledivy, Zanzibar a další. „Cestující si již zvykli na nutnost testů, které se staly součástí našich životů, a nenechají se jimi odradit,“ doplňuje Trejbal.
Letecké společnosti se snaží povzbudit poptávku nejen nízkými cenami. Změny termínů
zdarma byly dříve umožňovány pouze u dražších tarifů. Dnes jsou flexibilní pravidla stále
běžnější a týkají se letenek na lety většiny leteckých společností. V nabídce prodejců letenek je nově také cestovní pojištění, které zahrnuje výlohy na léčení nebo zrušení cesty z důvodu onemocnění COVID-19 nebo znemožnění návratu kvůli karanténě. „Smyslem nových opatření je umožnit cestovatelské veřejnosti rozhodnout se o koupi letenky s pocitem bezpečí,“ dodává Trejbal.
Tagy DubajJosef Trejbalředitel letenkového portálu Letuška.cz.MaledivyZanzibar
- Předchozí Film Když prší slzy odkrývá zákulisí domácího týrání
- Následující Knižní tip: Na stopě zločinu 2
0 Komentáře “Zájem o letenky roste. Tahounem jsou české firmy.”