Rubriky

Dsquared2 a Tereza Maxová společně uvádějí exkluzivní limitovanou charitativní kolekci „We are Family“

Značka Dsquared2 oslavuje otevření pražského butiku na adrese Pařížská 28 uvedením limitované kolekce vytvořené ve spolupráci s módní ikonou
a filantropkou, Terezou Maxovou.

Kolekce vstoupila do prodeje v pondělí 5. října 2020 a posouvá spolupráci vyhlášené italské značky a světové topmodelky na novou úroveň. S mottem „We are Family“ tak bude zahájen prodej limitované edice čepic s nápisy DAD, MOM, GIRL, BOY a unisexových mikin, které odkazují na poslání Terezy Maxové a její nadace, jež se stará o ohrožené děti, ale i matky samoživitelky a rodiny v tíživé situaci. 100% výtěžku z prodeje této kolekce půjde prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem právě na pomoc rodinám v životní krizi. Základním posláním Nadace Terezy Maxové dětem je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Česká republika se za posledních několik let umístila na předních příčkách v Evropě v počtu dětí vyrůstajících mimo vlastní rodinu. Toto smutné evropské prvenství se právě Tereza Maxová a její nadace snaží již od roku 1997 změnit. Proto právě vzkaz kampaně „Weare Family“ je pro Terezu mimořádně důležitý a odkazuje na její celoživotní snahu pomáhat se svou nadací opuštěným dětem v nouzi.

„Mám velkou radost ze spolupráce s kreativním týmem Dsquared2, Deanem a Danem. Moc mě bavila a jsem ráda, že se za podpory společnosti Luxury Brand Management, do jehož portfolia Dsquared2 butik spadá, zrodil projekt „We are Family“, z něhož jde celých 100% výtěžku na pomoc rodinám v krizové situaci a matkám samoživitelkám. Tímto i děkuji všem osobnostem, které projekt podpořily,“ uvedla patronka nadace Tereza Maxová.
Návrhářské duo Dean a Dan Catenovi, kteří stojí za značkou Dsquared2, přijali nabídku vytvořit tuto speciální kolekci s Terezou Maxovou s nadšením. Identická dvojčata se narodila v roce 1964 v Torontu. V devatenácti letech se rozhodli pro studium módy na slavné newyorské škole Parson’s School of Design. O osm let později následovali svůj sen a přestěhovali se do Itálie, rodiště svého otce. Oba návrháři měli tou dobou za sebou bohatou profesní historii a přesně věděli, jaké oblečení chtějí pro své dámské i pánské publikum tvořit. Bylo provokativní, s odkazem na poslední módní trendy a s italským důrazem na kvalitu. V roce 1995 uvedli na trh svou první pánskou kolekci pod značkou Dsquared2. První dámskou kolekci představili v roce 2003 a jejich modely se od začátku těšily velké oblibě. Navrhovali kostým na turné hvězd jako Beyoncé, Britney Spears, Luis Fonsi či Maluma.V roce 2006 byli vybráni, aby vytvořili oficiální dresy fotbalového týmu Juventus. „K jedinečné kolekci, která bude v prodeji v limitovaném množství exkluzivně v butikuDsquared2 v Pařížské ulici nebo online na @dsquared2czech, vznikla kampaň, ke které se připojila řada přátel a známých osobností v čele s Evou Herzigovou, Alenou Šeredovou,Aňou Geislerovou, Tomášem a Ester Berdychovými, Radkem Štěpánkem, Monikou Bagárovou a Makhmudem Muradovem, Renatou Langmannovou a Ondřejem Novotným, Nikol Štírovou, Tobiasem Fetterleinem a mnoho dalšími,“ dodává Petr Jindra, Marketing/PR & Buying Director společnosti Luxury Brand Management.
„Všichni jsme rodina, Dsquared2 rodina.“
Dsquared2, Pařížská 28, Praha 1
Nadace Terezy Maxové dětem
Více na www.terezamaxovadetem.cz

Tagy

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Dsquared2 a Tereza Maxová společně uvádějí exkluzivní limitovanou charitativní kolekci „We are Family“”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *