Rubriky

Procter & Gamble a Rossmann se společně angažují v ekologické edukaci a spouští projekt „Každý krok se počítá“

Většina z Čechů dodržuje základní pravidla pro udržitelný životní styl – třídíme odpad (Češi jsou na předních místech v Evropě, co se týká množství vytříděného odpadu), nevyhazujeme potraviny, ale pokud je to možné, tak kompostujeme, nosíme si vlastní nákupní tašku nebo sáčky na ovoce. Když však každý přidá ještě jeden nebo dva kroky ekologického chování navíc, ve výsledku to přinese obrovskou změnu pro životní prostředí a celou planetu. Svoji edukační kampaň, jak může každý svým přispět svým dílem, spouští 21. října výrobce spotřebního zboží Procter & Gamble ve spolupráci se sítěmi drogerií ROSSMANN.

„Jsme přesvědčeni o tom, že i jeden nový krok, který člověk zařadí do své každodenní rutiny, má ve výsledku velký význam. Ať už se jedná o úsporu elektřiny, šetření vodou nebo třídění odpadu, jakmile se krůčky milionů našich zákazníků sečtou, přinese to v našem okolí obrovskou změnu k lepšímu. Rádi bychom tímto naše zákazníky inspirovali a ukázali jim, co v jejich ekologických aktivitách třeba ještě schází,“ říká k nové kampani Barbora Líška Kratochvílová, ředitelka marketingu P&G pro Českou republiku.

Projekt bude mít za cíl vést a motivovat spotřebitele k odpovědnému a dlouhodobě udržitelnému chování se zaměřením na třídění obalových materiálů z výrobků z drogerie. Každý měsíc najdou čtenáři na webech www.rossmanninspiruje.cz nové tipy, jak tyto produkty správně recyklovat. Obsah bude připraven ve spolupráci s aplikací „Kam s ním“ a společností EKO-KOM, neziskovou akciovou společností, která provozuje celorepublikový systém třídění, recyklace a využití obalového odpadu.

„V oblasti tématu udržitelnosti nejsme nováčky a snažíme se stejně jako naše mateřská společnost v Německu mimo svých obchodních aktivit přicházet spolu s našimi významnými obchodními partnery s projekty, které mají za cíl napříč generacemi šířit osvětu a přibližovat našim zákazníkům témata zaměřená na ochranu přírody. V našich drogeriích zákazníci najdou sortimenty zdravé výživy, přírodní kosmetiky, eko/bio produkty a tento ekologicky zaměřený projekt jen dále navazuje a doplňuje již to, co se snažíme jako ROSSMANN našim zákazníkům přinášet – krásnější život. A jak název této kampaně prozrazuje, každý z nás může svým dílem ke změně chování přispět a spoluovlivnit to, jaká bude budoucnost planety, ve které budou vyrůstat naše děti. Vážíme si dlouholeté spolupráce se společností Procter & Gamble a pevně věříme, že kampaň zaujme nejen naše zákazníky, ale celkově širokou veřejnost,“ říká k nové kampani Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN ČR.

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

O drogerii ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v osmi evropských zemích více než 4 000 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN více než 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci – ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 58 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.

O aplikaci „Kam s ním?“

„Kam s ním?“ je neziskový projekt spolku Ukliďme Česko. Radí, jak správně s nechtěnými věcmi naložit resp. kde lze legálně a v drtivé většině i bezplatně odevzdat jak běžný odpad z domácnosti, tak například prošlé léky, pneumatiky, vysloužilé elekto, baterie, světelné zdroje, velkoobjemový odpad, nebo třeba i odpady nebezpečné. Obsahuje i provozní doby sběrných středisek či míst zpětného odběru, včetně možnosti navigace na tato místa, která lze jednoduše vyhledat a zobrazit v mapě, která obsahuje celkem přes 50 000 odběrných míst a další budou průběžně přibývat.

Tagy

Mohlo by se vám také líbit...

0 Komentáře “Procter & Gamble a Rossmann se společně angažují v ekologické edukaci a spouští projekt „Každý krok se počítá“”

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *